2020年5月8日

【新型コロナウィルス】緊急事態宣言に伴う弊社の対応について

ホーム

アークシステムワークス株式会社は、お客様へ安定的に業務を提供できるよう、関係者様のご協力のもと、日頃より様々な取り組みを行っております。

今般の新型コロナウイルスの感染拡大におきましても感染防止対策を徹底し、従業員、スタッフ、スタッフ家族、お客様、関係取引先様、そしてユーザー様の健康と感染のリスクを抑えることを最優先とし可能な限りの対応を行っているところです。

先日、政府より発令された緊急事態宣言の延長に伴い、弊社においても宣言解除まで事務所の閉鎖を延長させていただきます。

引き続き、お客様、関係取引先様からの弊社へのお電話がお受けできない場合がございます。
ご迷惑、ご不便をお掛けいたしますが、弊社担当者宛に直接ご連絡をいただけますよう、お願い申し上げます。

製品サポートにつきましても同様に、ご対応にお時間を要してしまうことが予想されます。予めご理解のほどお願いいたします。

皆様、皆様のご家族、大切な人の健康と安心安全のためご理解ご協力をお願いいたします

アークシステムワークス株式会社
代表取締役 木戸岡 稔


[COVID-19] ASW’s Response to Japan’s State of Emergency Declaration
Arc System Works Co., Ltd, with the cooperation of our partners, works in various ways to provide stable content for our customers.

At this time as the coronavirus spreads, ASW is fully committed to take all measures required to lower the risk of infection for our employees and staff as well as their families, our customers, and business partners.

Recently, in coordination with the government’s announcement of a state of emergency, ASW has extended the period of sealing off our office until the state of emergency ends.

As before, there will be times when we cannot receive phone calls to our company from our business partners.
We apologize for the inconvenience and ask for direct contact with those in charge to be made.

In addition, it may take more time than usual to respond to customer service inquiries. We ask for your understanding in advance.

We hope for your cooperation and understanding to ensure the health and safety of everyone and their families.

Arc System Works Co., Ltd
CEO Minoru Kidooka

この記事をシェアする

ニュースを探す

カテゴリ